vrijdag 8 mei 2009

Wraak

.
Na mijn bijdrage van gisteren aan deze weblog kan ik het wel schudden. Diana heeft dit medium als mannenbolwerk bestempeld. Haar bijdrage zal alleen plaatsvinden als ik aan het zuurstof lig of nog erger. Vandaag heb ik haar al proberen om te praten door ergens te gaan eten, maar er zal zwaarder geschut moeten komen. Gelukkig heb je hier geen P.C. Hoofdstraat, maar er schijnen hier wel Hummers te rijden, dus ......

Vanochtend de standaard procedure gevolgd, dus dit keer weer zelf naar de kavel gereden. De bouw gaat gestaag door, al lijkt het als je elke dag komt langzamer te gaan dan dat je elke week wat foto's krijgt. We hebben in overleg met Edsel een offerte afgewezen om het dakbeschot en de dakpannen aan te brengen. Het was niet alleen te duur, maar Edsel kan nu ook zijn mensen wat langer aan het werk houden. Het nadeel is dat de oplevering wat langer duurt.


Dankzij de foto's, die ik gisteren met moeite heb gevonden, konden we precies nagaan of op de elektra-aansluitpunten wel aangebracht waren. De foto's waren gemaakt voor het pleisteren en de stucadoors hebben een flink aantal achter het pleisterwerk weggewerkt. Onder toeziend oog van wat bouwvakkers heb ik met hamer en beitel de ontbrekende inbouwdozen vrijgemaakt. Toen hadden we het wel weer gezien en hebben maar een middagje vrijgenomen.

De poes heeft vandaag zijn dag niet. Er schijnt iets gebeurd te zijn buiten, want zij blijft angstvallig rond het huis. Vanochtend heeft zij nog wel een plakkie-plakkie gevangen, maar die liet zijn staart los en kon ontkomen. Even met de staart gespeeld en toen was de lol er weer vanaf. De plakkie zit nu weer op zijn oude vertrouwde plekkie, alleen zonder staart.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten